Your product has been added on cart !
Coșul pentru cumpărături este gol !

Termeni si conditii

Termeni si conditii de utilizare a site-ului www.obio.ro

Noi la www.obio.ro mergem pe incredere. Noi avem incredere in dvs., si va incurajam ca si dvs. sa aveti incredere in noi. Permanent ne straduim sa fim la nivelul asteptarilor dvs., si vom face tot ce ne sta in putinta ca dvs. sa fiti multumiti.
Insa e nevoie si de niste reguli scrise, asa ca mai jos aveti aceste reguli. Pentru intrebari, nu ezitati sa ne scrieti.
Va multumim ca ne-ati vizitat, si va mai asteptam in magazinul nostru de produse bio.

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE


1. Inscrierea pe site-ul www.obio.ro este gratuita.

2. Serviciile oferite de www.obio.ro se adreseaza preponderent clientilor din Romania, dar trimitem colete cu plata in avans si in strainatate. In unele tari nu este permisa trimiterea de produse alimentare bio prin colet.

3. Metoda de livrare a produselor este prin colet. Coletele se trimit cu Fan Courier, Cargus sau cu ridicare colet din EasyBox Sameday, iar expedierile in tari UE se face prin DPD. NU lucram cu Posta Romana.

4. Clientul poate face plata pentru produse ramburs (plateste la primirea coletului), precum si prin PayPal, transfer bancar si card de credit sau debit. Platile prin Paypal si transfer bancar NU se fac in timp real la plasarea comenzii, veti primi detalii despre efectuarea platii prin email. Pentru clientii din afara Romaniei, plata se face in avans, prin PayPal sau transfer bancar. Preturile de livrare pentru strainatate difera de la tara la tara, si vor fi comunicate clientului prin e-mail.

5. Site-ul www.obio.ro functioneaza pe principiul caselor de comenzi. Majoritatea produselor din oferta sunt in stoc. Totusi, din cauza numarului mare de produse (peste 10.000), se pot ivi situatii cand un anume produs sa apara disponibil in stoc online, dar sa nu existe fizic in depozit. Clientul este sunat si instiintat despre acest aspect, iar daca a facut plata online cu cardul, contravaloarea acestor produse ii va fi restituita integral in contul atasat cardului cu care s-a platit.

6. Anularea comenzilor: comenzile care nu sunt expediate se pot anula, trimitand un e-mail cu aceasta cerere, sau sunand la unul dintre numerele noastre de telefon.

 

7. In ciuda eforturilor noastre de a asigura informatii corecte in descrierea si prezentarea produselor, pot exista situatii in care producatorii schimba eticheta sau prezentarea produsului, fara sa ne anunte. Din aceasta cauza, va rugam sa luati descrierile si fotografiile cu titlu informativ. 

De asemenea, produsele si informatiile prezentate pe site nu sunt destinate si nu ar trebui sa fie folosite ca un substitut pentru a diagnostica, trata, vindeca sau preveni orice afectiune medicala sau boala. Pentru orice utilizare terapeutica, va sfatuim sa va adresati direct unui medic, inainte de a incepe un tratament.

 

8. Returnarea produselor se poate face in termen de 30 zile calendaristice de la primirea comenzii.

Exceptari de la dreptul de retragere conform OUG 34/2014 art.16:

- produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.

Cheltuielile de expeditie cauzate de retur sunt suportate* de client conform legislatiei. Clientul va primi banii pe produsele returnate in termen de maxim 5 zile de la primirea de catre noi a produselor returnate, prin transfer bancar.

9. Neridicarea coletelor: Nu ne asumam responsabilitatea pentru situatiile in care coletul se intoarce inapoi la noi pentru ca adresa era gresita sau destinatarul nu si-a ridicat coletul. Obligatia clientului este de a trece adresa corecta in comanda si de a ridica coletul expediat de catre noi. Returnarea sumei platite in avans se poate face la cererea expresa a clientului in scris, insa clientul este eligibil a primi suma ramasa dupa ce vom scadea cheltuielile legate de intoarcerea coletului (acestea fiind suportate de catre noi) si de comisioanele bancare sau comisioanele paypal.com.

10. Produsele comercializate pe site sunt toate avizate conform legislatiei romane si europene in vigoare. Copiile dupa avizele sau certificarile produselor se tin de catre fiecare producator sau importator in parte, va rugam sa va adresati producatorului sau importatorului pentru probleme legate de certificari. Noi putem sa va garantam doar ca toate produsele de pe site sunt certificate.

11. www.obio.ro nu isi asuma raspunderea pentru coletele neridicate de client, sau pentru coletele unde clientul a dat o adresa gresita.


12. www.obio.ro isi rezerva dreptul de a modifica preturile in functie de preturile de achizitie de la producatori, fara avizarea clientilor. Daca preturile afisate la unele produse nu sunt actualizate, in momentul in care clientul face o comanda la un astfel de produs, va fi intotdeauna instiintat inainte de procesarea comenzii in legatura cu pretul actualizat. Nici o comanda nu este trimisa catre client daca preturile afisate nu coincid cu preturile la zi, fara acordul clientului.

13. Confirmarea comenzilor efectuate online se face doar prin e-mail. Nu se confirma telefonic comenzile. Clientul are obligatia sa ne furnizeze o adresa de e-mail valida pentru a putea primi confirmarea comenzii. In caz contrar, clientul are la dispozitie posibilittea de a face comanda telefonic, la unul dintre operatorii nostri.

14. Imaginile produselor afisate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi fata de ambalajele reale ale produselor, intrucat un producator isi poate schimba ambalajul si fara sa ne anunte. Clientul va citi cu atentie descrierea produsului pentru a se asigura ca doreste sa comande produsul respectiv. www.obio.ro nu poate fi tras la raspundere pentru faptul ca unele poze pot sa difere fata de ambalajul actual al unor produse.

15. Datele personale ale clientului sunt folosite exclusiv pentru procesarea si expedierea comenzilor, www.obio.ro garanteaza confidentialitatea datelor clientilor (Vezi Politica de Confidentialitate). Adresa de email si/sau telefonul pot fi folosite pentru trimiterea de informari cu privire la promotii, oferte. Clientul poate opta oricand din contul sau sa renunte la aceste notificari.

16. Orice divergenta posibila intre www.obio.ro si clienti se va rezolva pe cale amiabila, prin acordul partilor, iar daca partile nu ajung la un acord, doar atunci litigiul se va rezolva prin mediere, si daca nici atunci nu s-a ajuns la un consens, in instanta conform legilor in vigoare.

17. Documentul fiscal de plata este chitanta ramburs de la curier, chitanta care este emisa pe numele dvs. si pe care se specifica plata pentru firma noastra, SC Bio Holistic SRL. NU se emite bon fiscal, conform Codului Fiscal bonul fiscal se emite doar pentru plata cash direct intre parti, nu si in cazul trimiterilor prin corespondenta cand o terta parte este implicata, respectiv firma de curierat care incaseaza banii.

18. Reducerea de fidelitate nu se cumuleaza cu reducerea produselor aflate in alte promotii precum cele din categoria "Oferte last minute" sau cu oferte speciale cu caracter temporar (de ex. reducerile de Black Friday, campaniile saptamanale sau alte campanii cu discount si pret redus).

19. Pentru a beneficia de reducerea de fidelitate, clientii au obligatia sa se logheze in contul de pe site. Daca clientul opteaza sa efectueze comanda fara a se loga in site, pierde reducerea de fidelitate, fiind singur responsabil de acest lucru. Nu ne asumam raspunderea pentru aplicarea reducerii de fidelitate decat pentru clientii care se logheaza in contul lor.

20. Obio.ro poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca Clientul sa poata pretinde daune pentru urmatoarele situatii:

- esuarea/ invalidarea tranzactiei online; neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului/ a tranzactiei;

- date incomplete sau incorecte ale Clientului;

- activitatea Clientului poate produce daune site-ului obio.ro/ partenerilor;

- cel putin 2(doua) livrari consecutiv esuate;

  • alte motive obiective, de exemplu: fara a se limita la situatia in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinuit printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.
  • Pentru clientii fideli (cei care sunt la a doua comanda pe Obio.ro) returul este gratuit.

21. In cazul comenzilor cu livrare in EasyBox Sameday, dimensiunea maxima a coletului nu poate depasi  445 x 390 x 470 mm. In cazul in care produsele comandate de catre client nu incap intr-o cutie cu aceasta dimensiune, coletul nu poate fi expediat prin Sameday EasyBox. Clientul va fi contactat telefonic si poate opta pentru livrarea standard la adresa indicata. Livrarile prin EasyBox Sameday sunt posibile doar pentru plata online cu cardul.

22. În secțiunea "Oferte Last Minute!" de pe www.obio.ro se regăsesc produse cu reduceri semnificative deoarece acestea sunt produse cu termen scurt de valabilitate, cu ambalaj deteriorat sau produse aflate în destocare. După caz, acest lucru se regăsește menționat în prima linie de la descrierea fiecărui produs.

23. Campaniile promoționale sunt organizate periodic și sunt vizibile în banner-ul de pe site, fiind anunțate și prin newsletter către abonați sau prin postari pe social-media. Produsele incluse în campaniile promoționale se regăsesc și în secțiunea "Oferte Last Minute și reduceri" împreună cu produsele la preț redus din secțiunea "Oferte Last Minute!"

Arrow up icon
Produsul a fost adaugat in cos
Finalizează comanda