Termeni si conditii

Termeni si conditii de utilizare a site-ului www.obio.ro

Noi la www.obio.ro mergem pe incredere. Noi avem incredere in dvs., si va incurajam ca si dvs. sa aveti incredere in noi. Permanent ne straduim sa fim la nivelul asteptarilor dvs., si vom face tot ce ne sta in putinta ca dvs. sa fiti multumiti.
Insa e nevoie si de niste reguli scrise, asa ca mai jos aveti aceste reguli. Pentru intrebari, nu ezitati sa ne scrieti.
Va multumim ca ne-ati vizitat, si va mai asteptam in magazinul nostru de produse bio.

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE


1. Inscrierea pe site-ul www.obio.ro este gratuita.

2. Serviciile oferite de www.obio.ro se adreseaza preponderent clientilor din Romania, dar trimitem colete cu plata in avans si in strainatate. In unele tari nu este permisa trimiterea de produse alimentare bio prin colet.

3. Metoda de livrare a produselor este prin colet. Coletele se trimit cu Fan Courier sau Cargus, iar expedierile in tari UE se face prin DPD. NU lucram cu Posta Romana.

4. Clientul poate face plata pentru produse ramburs (plateste la primirea coletului), precum si prin PayPal, transfer bancar si card de credit sau debit. Platile prin Paypal si transfer bancar NU se fac in timp real la plasarea comenzii, veti primi detalii despre efectuarea platii prin email. Pentru clientii din afara Romaniei, plata se face in avans, prin PayPal sau transfer bancar. Preturile de livrare pentru strainatate difera de la tara la tara, si vor fi comunicate clientului prin e-mail.

5. Site-ul www.obio.ro functioneaza pe principiul caselor de comenzi. Majoritatea produselor din oferta sunt in stoc. Totusi, datorita numarului mare de produse (peste 10.000), se pot ivi situatii cand un anume produs sa apara disponibil in stoc online, dar sa nu existe fizic in depozit. Clientul este sunat si instiintat despre acest aspect, iar daca a facut plata online cu cardul, contravaloarea acestor produse ii va fi restituita integral in contul atasat cardului cu care s-a platit.

6. Anularea comenzilor: comenzile care nu sunt expediate se pot anula, trimitand un e-mail cu aceasta cerere, sau sunand la unul dintre numerele noastre de telefon.

7. Returnarea produselor: conform legislatiei in vigoare, clientul poate returna in termen de 15 zile produsele. Fiind vorba de produse alimentare, se accepta pentru retur doar produsele nedesfacute, nedeteriorate. Cheltuielile de expeditie cauzate de retur sunt suportate de client conform legislatiei. Clientul va primi banii pe produsele returnate in termen de maxim 5 zile de la primirea de catre noi a produselor returnate, prin transfer bancar.

8. Neridicarea coletelor: in cazul in care un client nu ridica coletul comandat din culpa sa, ne rezervam dreptul de a nu mai trimite acelui client colete decat cu plata in avans. Pentru comenzile plasate din strainatate, cu plata in avans: www.obio.ro garanteaza expedierea coletelor la adresa din comanda. Nu ne asumam responsabilitatea pentru situatiile in care coletul se intoarce inapoi la noi pentru ca adresa era gresita sau destinatarul nu si-a ridicat coletul. Obligatia clientului este de a trece adresa corecta in comanda si de a ridica coletul expediat de catre noi. Returnarea sumei platite in avans se poate face la cererea expresa a clientului in scris, insa clientul este eligibil a primi suma ramasa dupa ce vom scadea cheltuielile legate de intoarcerea coletului (acestea fiind suportate de catre noi) si de comisioanele bancare sau comisioanele paypal.com.
Raspunderea pentru expeditii apartine exclusiv firmei care face transportul. Noi ne asumam raspunderea pentru expeditii pana la preluarea acestora de catre firmele de expeditie. Orice reclamatie sau raspundere cu privire la expeditie va fi facuta firmei de expeditie.

9. Produsele comercializate pe site sunt toate avizate conform legislatiei romane si europene in vigoare. www.obio.ro nu poate fi tras la raspundere pentru chestiuni care tin de avizare, calitate, proprietati, aceste chestiuni pot fi imputabile firmelor producatoare sau a importatorilor oficiali daca produsele sunt importate. Copiile dupa avizele sau certificarile produselor se tin de catre fiecare producator sau importator in parte, va rugam sa va adresati producatorului sau importatorului pentru probleme legate de certificari. Noi putem sa va garantam doar ca toate produsele de pe site sunt certificate.

10. www.obio.ro nu isi asuma raspunderea pentru coletele neridicate de client, sau pentru coletele unde clientul a dat o adresa gresita.


11. www.obio.ro isi rezerva dreptul de a modifica preturile in functie de preturile de achizitie de la producatori, fara avizarea clientilor. Daca preturile afisate la unele produse nu sunt actualizate, in momentul in care clientul face o comanda la un astfel de produs, va fi intotdeauna instiintat inainte de procesarea comenzii in legatura cu pretul actualizat. Nici o comanda nu este trimisa catre client daca preturile afisate nu coincid cu preturile la zi, fara acordul clientului.

12. Confirmarea comenzilor efectuate online se face doar prin e-mail. Nu se confirma telefonic comenzile. Clientul are obligatia sa ne furnizeze o adresa de e-mail valida pentru a putea primi confirmarea comenzii. In caz contrar, clientul are la dispozitie posibilittea de a face comanda telefonic, la unul dintre operatorii nostri.

13. Imaginile produselor afisate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi fata de ambalajele reale ale produselor, intrucat un producator isi poate schimba ambalajul si fara sa ne anunte. Clientul va citi cu atentie descrierea produsului pentru a se asigura ca doreste sa comande produsul respectiv. www.obio.ro nu poate fi tras la raspundere pentru faptul ca unele poze pot sa difere fata de ambalajul actual al unor produse.

14. Datele personale ale clientului sunt folosite exclusiv pentru procesarea si expedierea comenzilor, www.obio.ro garanteaza confidentialitatea datelor clientilor (Vezi Politica de Confidentialitate). Adresa de email si/sau telefonul pot fi folosite pentru trimiterea de informari cu privire la promotii, cel mult odata pe saptamana. Clientul poate opta oricand din contul sau sa renunte la aceste notificari.

15. Orice divergenta posibila intre www.obio.ro si clienti se va rezolva pe cale amiabila, prin acordul partilor, iar daca partile nu ajung la un acord, doar atunci litigiul se va rezolva prin mediere, si daca nici atunci nu s-a ajuns la un consens, in instanta conform legilor in vigoare.

16. Documentul fiscal de plata este chitanta ramburs de la curier, chitanta care este emisa pe numele dvs. si pe care se specifica plata pentru firma noastra, SC Bio Holistic SRL. NU se emite bon fiscal, conform Codului Fiscal bonul fiscal se emite doar pentru plata cash direct intre parti, nu si in cazul trimiterilor prin corespondenta cand o terta parte este implicata, respectiv firma de curierat care incaseaza banii.

17. Reducerea de fidelitate nu se cumuleaza cu reducerea produselor aflate in alte promotii precum cele din categoria "Oferte last minute" sau cu oferte speciale cu caracter temporar (de ex. Black Friday).

18. Pentru a beneficia de reducerea de fidelitate, clientii au obligatia sa se logheze in contul de pe site. Daca clientul opteaza sa efectueze comanda fara a se loga in site, pierde reducerea de fidelitate, fiind singur responsabil de acest lucru. Nu ne asumam raspunderea pentru aplicarea reducerii de fidelitate decat pentru clientii care se logheaza in contul lor.

Produsul a fost adaugat in cos